Monday, September 12, 2011

SkeTsa SenGaL FiLeM 300 .. ( di balik tabir selimut )

-dialog berdasarkan nombor yang disediakan.
  1. " eyyyhhh man, ko dah bayar ke installment kereta ko bulan lepas, si cepoy cakap ko dah 3bulan sangkut tak bayor".
  2. " haaaiissshhh kamu neh, mana kamu dapat cerita neh, setau aku 4bulan, haaa tu pasal le aku turun pegi perang neeehh xde le bank mencari aku kat ghumah ye dak ehe ehe".  
  3. " guano demo nim, ore sumo nak g pera demo lari hute pulok, len kali kawe nak ghoyak nim, sebelum g pera utang kasi jelah dulu, baru molek peribadi tu yew".
  4. " oooiiiiit awe, kecoh laaa ko, orang tengah kecut telur ni ko leh la bagi ceramah, aku lesup kang dahi tu tau laaaa, phhuuuiiiiii".
  5. "tuan.. !!!! gua dah goyang ni, tengok kat depan tu punyeeer le ramaaaaiii yang nak kokak kita neh, kompom ke kita leh menang nieeeeeeee.. !!!!
  6. "ko ni apa punye tuuurrrrr laaaa, sesia je jadi orang kanan aku. ko buat-buat bengis je laaa, nanti diorang gerenti takut, ko tengok dolmat kat sebelah ni, selamber papa je wat muka tahan berak, kagum pulak aku melihatnya".
  7. "celah mana muka tahan berak nye tuaaannnn ..!!! aku memang nak terberak sangat dah ni. len kali aku cadangkan kat medan perang kena sediakan tandas awam, ni tak asek bersepai celah batu jek, susah laaa cenggini kebajikan askar tak jaga rrrooooooooaaarrrr !!!!".
  8. "apolak den terbau bau-bauan yang kurang menyonangkan neh gulpss gulppss".
  9. "cover ensem cover ensem, asal perang je suma laki jek, xde ke awek-awek turun sekali, baru la rancak nak cari jodoh, kata ku di dalam hati yang mulus ini uhuh uhuh".

  1. " woooooooiiiii man, apa lak bini ko wat kat depan tue, buleh lak dia meniaga biskut tam-tam kat sini, fuuuhhhhhhhhh mengiuuuuuuurrrrkan laaaaaa ssllrruuuuuuuuuuppss..".
  2. "hek alaaaaaaaaaaaaaaa, macam-macam pulak orang tua neeeehhh. aku sayung jugak dia ni kang..!!"
  3. " hahahah, alaaa relek laaa man. memang cantiek apa bini ko tue .. ko tengok kat belakang ni suma dah minitis ayaq liuq dah .... termasuk la aku huhuh seeerrriuuuppppppsssss ".



macam hareeeeeemmmmmmm kaannnn ....

No comments:

Post a Comment