Tuesday, April 19, 2011

BERITA TEPAT PADA MASA

PeSta BuKu AntaRabaNgsa daTaNg Lagi


Ni teman nak kabo pada deme2 sume, Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur Datang lagi, seperti biasa ianya berlangsung di PWTC Kuala Lumpur, ha pada sapa yang xtau kat mana PWTC ni, dia dekat ngan soping kompleks The Mall dan bersebelahan dengan Stesyen Bas Putra, nak lagi senang tu kat jalan Chow kit tue, xtaw gak xtau la teman hahaaaaiiii, pada deme2 yang suka membaca tu jangan lepaskan peluang ni, banyak pilihan yang leh didapati, bukan apa bila ada pesta macam ni biasanya harga buku akan ada diskaun, tu yang bes tu, tahun lepas teman pegi ngan kawan baik teman, fuuuhhhh banyak juga dia borong tau, tercengang teman melihatnya heheeee, ok lah apa pun amalan membaca ni memang bagus, teruskaaaaaaaaan membaca yeeeeaaaaahhhhhh .. jumpa di sana, haaa ingat, masuk percuma tau, bez kan heeee

2 comments:

  1. ulat ulat buku patot p sini..buku kamasutra ada juaikn?

    ReplyDelete
  2. ada ada ada, hahaaaaaaaaiiiii ...

    ReplyDelete