Wednesday, February 22, 2012

KaLi yAnG Ke-39 .... ... ........ ... sob sob

  Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, masuk ni 39 kali dah, nampaknya rekod aku dah hampir sama dengan hero komik Slamdunk iaitu Hanamichi Sakuragi yang berambut merah tu, mungkin terlebih 1 kot, sebab dalam komik tu hanamichi menerangkan beliau telah mencapai kali yang ke-38, nampaknya aku dengan jayanya dah memecahkan rekod tersebut. Dan sebelum tido aku ada gak tepikio, mungkin angka ini akan meningkat ke bilangan yang lebih tinggi mungkin 45, 47 atau 50. Kalo itu terjadi aku agak aku leh pegang rekod dunia hahah, tapi aku harap angka yang ke-40 adalah yang terakhir, aku pun dah penat tapi aku tak akan putus asa walau sedetik pun, sejak zaman sekolah lagi aku tak penah putus asa, aku tak penah rasa kecil hati atau sakit hati dengan apapun jawapan yang aku terima, kena hantam macam mana pun aku terima ngan hati yang terbuka, hormat menghormati, hak mereka untuk menolak kita kena memahami ngan penuh cara sepositif mungkin, apaun    aku  akan teruskan usaha pencarian disamping membaiki diri yang tak penah lepas melakukan kesilapan sob sob. Yeaaaaaaaahhh cuba lagi go go gooooooOOoo .... ......

   Ayah aku pun ketawa tengok nasib aku ni, dan dia cuma cakap cuba lagi, 1 jawapan yang dia bagi kat aku tengiang² lagi kat kapla otak aku yang bersawang ni " bukak sikit minda ko tu, ko ni pun kadang² abah tengok macam bebudak lagi tu pasal laaaa, kurangkan malu ngan gelabah ko tu,choooiiiitt apadaaa".. Cantiieeeeeeetttt kaaaannnn, kena setepek aku, ingat nak backup, sekali kena hantam lagi ada hahah. Baiklah Abah, your son will take your advice (maaf, english beterabur, daaaammmmnnn english) .. haaaa tapi kan Komik Slamdunk ni memang bes laaa, kalo korang nak beli leh cari kat kedai Comic World, bersepah ada wooo.


P/s = hahahaaaa, pada sapa yang penah baca komik Slamdunk mungkin akan paham apa yang dimaksudkan ngan angka 38", 39" dan sebagainya kih kih. Nak tau, teruskan membaca komik Slamdunk PhhhhhhhhoooooooooooooooooOOOOoooOooooiiiiiii .... promote plak, dapat royalti keeee hahah. isk isk sob sob sob ..

No comments:

Post a Comment