Sunday, March 25, 2012

Si BaiK daN si JahaT


  heeeeeeeeeeeee, suka aku nak menulis hari ni sebab aku teringat satu perbualan ngan seorang kawan dulu, masa tu kami tengah bersarapan, kami bersembang tentang jahat dan baik, aku pun kemukakan hujah aku "ko nak tau tak weeehh, 95% orang yang jahat ingin menjadi baik" dan sejurus selepas itu, kawan aku membalas dengan cukup mudah " apalaa susah-susah nak pikio, anggap aje laa menda yang jahat tu perkara yang baik, selesai masalah", tu dia aaaaaaaaaaiih, punye sempoi pandangan dia, lalu sekonyong-konyong itu juga aku terus merampas dan menghirup mee segera berperisa Maggi Kari beliau sebagai tanda setuju, lalu dia terus membentak, "Woooooooooooiiii, apahal ko neh, jahat betoi laaa", sekarang giliran aku lak menjawab,  "eyhhh, kan menda baik ni weeehhh hahahaaaaaa". ~~~

P/s = jangan tiru aksi di atas kerana nilai Moral yang dipamerkan begitu rendah sekali . hahaaaaaaaaaaah

No comments:

Post a Comment