Thursday, July 21, 2011

KisAh ciNtA YaNg ShaHdU ..... .. ... .. ...,


  • En. Nyet   :  awak, saya tengah duk pikio ni tentang percintaan kita, apalah agaknya buah pendapat     family kita bila tahu kita bercinta nie kan
  • Cik Cing   :  Xpe awak, kita kena berani hadapinya bersama, kan setiap percintaan itu penuh dengan risiko serta dugaan, kita kena kuatkan semangat dalam menempuhi hari-hari mendatang.
  • En Nyet    : Itulah, saya harap awak sentiasa ada di sisi saya tatkala dugaan mendatang ( " Eyhhh, ni kutu ke pepijat ni kat jari aku nih " )
  • En. Nyet   : Saya janji saya akan menyanyi eyh menyayangi awak hingga ke akhir hayat saya, tiada apa yang dapat memisahkan cinta kita
  • Cik Cing   : saya juga begitu awak, kita usaha sama-sama dalam menjaga hubungan ini. ( "adoiiii, bau ketiak semerbak kau " )
  • Cik Cing   : Awak, awak kelihatan begitu tampan sekali, tidak jemu saya menatapnya, sayu rasanya hati ini, harap ayah terima awak sebagai bakal menantu.
  • En. Nyet   : Owwwhh, saya juga begitu adinda, raut wajahmu telah lama saya terpikat sejak kali pertama kita berjumpa semasa saya ingin mencuri pisang.
  • Cik Cing   : sayang awak ........
  • En. Nyet   : sayaaaaaang awak juga .... .... . ..... .
  • Sarjan Major En. Pai Kamaludin (ayah pd Cik Cing)  : ChooOOooooOooiiiii, kat sini diorang becengkarama rupanya, siap korang. Umur baru setahun jagung dah gatey yeee..
- Drama ini tidak dapat diteruskan kerna tidak dapat perlepasan dari FINAS kerana faktor2 ganas mengalahkan Filem KL GengStar*. Penulis pula telah mendapat gejala muntah2 kerna ayat2 jiwang tahap jiwangus ( Jiwang + Hangus ) yang digunakan di atas .. Sekian

3 comments:

  1. pakse ke abg nyet ngan akak cing posing mcm tuh? pasni pkaikan gaun n tuksedo plak.... hokeyyyy?

    ReplyDelete
  2. tu namanya paksa rela hahah .. hokeeeeeeeeeyyy beres heeeeee

    ReplyDelete